Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-05-2025
Ostatnia modyfikacja:
14-05-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

Linie United Airlines zaprezentowały wczoraj (13 maja) nowe wnętrza United Elevated, które pojawią się początkowo w boeingach B787-9. Nowa kabina Dreamlinerów podniesie standard międzynarodowych podróży premium wśród amerykańskich przewoźników i będzie obejmować dwa nowe apartamenty w klasie biznes, największą liczbę miejsc premium we flocie United, serwis kawiorowy Ossetra, łączność od Starlink i jeszcze większe ekrany 4K OLED w fotelach.

United spodziewa się odebrać pierwszy samolot B787-9 z wnętrzem Elevated przed końcem 2025 r., a pierwsze międzynarodowe loty pasażerskie planowane są na początek 2026 r. i będą to loty z San Francisco do Singapuru i do Londynu. United jest największym przewoźnikiem przez Atlantyk oraz Pacyfik i obsługuje łącznie 147 międzynarodowych połączeń. Wszystkie przyszłe dostawy B787 dla United będą wyposażone w apartamenty United Polaris Studio i wnętrza Elevated, a linie lotnicze z Chicago spodziewają się, że około 30 takich samolotów dołączy do ich floty do 2027 r.

Samoloty z wnętrzem Elevated będą również jednymi z pierwszych szerokokadłubowych samolotów United, które będą miały bezpłatną łączność od Starlink dla członków United MileagePlus. Usługa ta zapewnia szybki i niezawodny dostęp do Internetu na całym świecie, w tym nad oceanami, regionami polarnymi i innymi odległymi lokalizacjami, do których wcześniej nie docierały tradycyjne sygnały komórkowe lub Wi-Fi.

Nowe samoloty posiadają bardzo wygodną konfigurację pokładu, na który zabiorą łącznie 222 pasażerów: ośmiu klasie biznes United Polaris Studio (1-2-1), 56 w klasie biznes United Polaris (1-2-1), 35 w klasie premium United Premium Plus (2-3-2), 33 w ekonomicznej plus oraz 90 w klasie ekonomicznej (3-3-3). Dla porównania obecne B787-9 zabierają na pokład 257 pasażerów: 48 w United Polaris, 21 w Premium Plus, 39 w Economy Plus oraz 149 w klasie ekonomicznej.

Klasa biznes United Polaris Studio i United Polaris

Nowe apartamenty United Polaris Studio znajdują się w pierwszym rzędzie każdej sekcji klasy biznes i składają się z ośmiu rozkładanych do pozycji leżącej foteli z dostępem do przejść, z drzwiami zapewniającymi prywatność, dodatkowym kanapą dla osób towarzyszących, ekskluzywnymi opcjami dań, usługą bufetu kawiorowego Ossetra, nowymi zestawami kosmetyków, bezprzewodowym ładowaniem urządzeń, łącznością Bluetooth i ogromnym 27-calowym ekranem 4K OLED na oparciu fotela - największym wśród amerykańskich przewoźników. Nowe fotele mają powierzchnię o 25 proc. większą niż standardowe United Polaris.

Standardowe fotele United Polaris zostały również ulepszone do apartamentów dzięki dodaniu przesuwanych drzwi i większych, 19-calowych ekranów 4K OLED, a wszyscy klienci latający w klasie biznes United Polaris mają dostęp do sześciu wielokrotnie nagradzanych saloników United Polaris na lotniskach w Chicago (ORD), Newark (EWR), Houston (IAH), Los Angeles (LAX), San Francisco (SFO) oraz Waszyngtonie (IAD).

- Już teraz zapewniamy doskonałe wrażenia międzynarodowe i latamy do największej liczby miejsc przez Atlantyk i Pacyfik. Te nowe innowacje zapewniają ogólnie lepsze wrażenia, dają klientom jeszcze więcej powodów, aby wybrać United i przygotowują naszą linię lotniczą do rozwoju w następnej dekadzie oraz później. Nigdy nie stoimy w miejscu i zawsze szukamy sposobów, aby wyróżnić się na tle innych przewoźników. Jesteśmy przekonani, że to podwyższone doświadczenie wyniesie loty międzynarodowe na nowy poziom - powiedział Andrew Nocella, wiceprezes i dyrektor handlowy w United.

United Premium Plus i United Economy

Fotele United Premium Plus w samolotach z wnętrzem Elevated również zostały znacznie ulepszone poprzez dodanie elementów zwykle zarezerwowanych dla klientów United Polaris, w tym miękkich w dotyku materiałów, kwarcytowych stolików koktajlowych i 16-calowego ekranu OLED 4K. Klienci będą mogli również korzystać z Bluetooth i trzech sposobów ładowania urządzeń osobistych, w tym bezprzewodowego - po raz pierwszy oferowanego w United Premium Plus. W fotelach znajdują się również dedykowane uchwyty na butelkę wody i słuchawki, a także przegroda zapewniająca prywatność z wbudowaną lampką do czytania - również po raz pierwszy w United Premium Plus.

Pasażerowie United Economy Plus i United Economy podróżujący samolotami z wnętrzem Elevated będą mogli cieszyć się 13-calowymi ekranami OLED o rozdzielczości 4K - największymi ekranami w klasie ekonomicznej na świecie. Kabiny te oferują również łączność Bluetooth w każdym fotelu i sześć gniazdek elektrycznych w każdym rzędzie. Wprowadzając ten sam odświeżony wygląd i styl z kabiny premium, pasażerowie klasy ekonomicznej będą mogli się zrelaksować dzięki wyściełanemu dnu siedzenia, które porusza się podczas odchylania fotela.

Zmiany także w cateringu

Tylko w tym roku United zainwestował ponad 150 mln dolarów w ulepszenia w zakresie żywności i napojów, a samoloty z wnętrzem United Elevated będą miały dostęp do nowego pokładowego baru z przekąskami typu „take&go” dla klientów klasy biznes United Polaris, który oferuje smakołyki takich marek jak Garretts, Community i Joe & Seph's, a także opcje specyficzne dla United Polaris Studio, takie jak amuse-bouche z kawiorem Ossetra w połączeniu z szampanem Laurent-Perrier Cuvée Rosé. Linie lotnicze wprowadzą również opcje posiłków w trakcie lotu, w tym regionalne tapas. Klienci klasy ekonomicznej także będą mogli skorzystać z rozszerzonych opcji gastronomicznych z trzema daniami do wyboru, nowymi deserami i przystawkami.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Chiny wznowią odbiory Boeingów. Przełom w wojnie celnej z USA

Biznes i przemysł

Chiny wznowią odbiory Boeingów. Przełom w wojnie celnej z USA

Piotr Bożyk 14 maja 2025

Southwest wykorzystuje opcje na kolejne B737-7 MAX

Pasażer i linie lotnicze

Jumbo-Jet z Kataru prezentem dla Trumpa?

Prawo i polityka

Zobacz również:

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Pasażer i linie lotnicze

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Mateusz Kieruzal 05 kwietnia 2025

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Mateusz Kieruzal 04 lutego 2025

United Airlines rozbiły bank! 3,5 mld dolarów zysku netto

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Chiny wznowią odbiory Boeingów. Przełom w wojnie celnej z USA

Biznes i przemysł

Chiny wznowią odbiory Boeingów. Przełom w wojnie celnej z USA

Piotr Bożyk 14 maja 2025

Southwest wykorzystuje opcje na kolejne B737-7 MAX

Pasażer i linie lotnicze

Jumbo-Jet z Kataru prezentem dla Trumpa?

Prawo i polityka

Zobacz również:

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Pasażer i linie lotnicze

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Mateusz Kieruzal 05 kwietnia 2025

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Mateusz Kieruzal 04 lutego 2025

United Airlines rozbiły bank! 3,5 mld dolarów zysku netto

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5